Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8879
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілгородська, О.-
dc.contributor.authorГригор'єва, В.-
dc.date.accessioned2020-09-04T08:30:28Z-
dc.date.available2020-09-04T08:30:28Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationс.14-16uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8879-
dc.description.abstractАкварель – професійний і традиційний образотворчий засіб архітектора. Акварельна техніка є найбільш досконалою для передачі живої архітектурної форми споруди на кресленні. Тому креслення повинні бути чіткими, зрозумілими, виразними, їх графічне виконання повинно базуватися на високих засадах реалістичного мистецтва. Аналізуючи проблему акварельного живопису варто зупинитися на працях Г.Беді, М.Волкова, Ю.Грінберга, Б.Лепікаша, С.Манухова, П.Ревякина, О.Ріндіна, О.Тріселева, О.Унковського, А.Яшухіна.uk_UA
dc.publisherУправління якістю підготовки фахівців, 2020р.uk_UA
dc.subjectакварельний живописuk_UA
dc.subjectархітектириuk_UA
dc.titleМетодичні аспекти акварельного живопису у майбутніх архітекторівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.