Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8886
Название: Тестування як конституєнт процесу оцінювання якості мовної підготовки інозмених слухачів підготовчого відділення: тенденція та перспективи
Авторы: Горостоватова, Ю.О.
Ключевые слова: тестування
мовна підготовка
Дата публикации: 2020
Издательство: Управління якістю підготовки фахівців, 2020р.
Библиографическое описание: с.28
Краткий осмотр (реферат): Євроінтеграційний процес та державні реформи й стратегії як форми його вираження (реалізації) відкривають широкі перспективи для розширення меж українського освітнього простору. Зокрема, перед освітянами постає низка нагальних завдань, короткочасних цілей, спрямованих одночасно на оновлення вже наявного потенціалу та його нарощення як у методичному, так і в педагогічному секторах.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8886
Располагается в коллекциях:2020р.



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.