Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8922
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілега, О.В.-
dc.date.accessioned2020-09-22T08:44:54Z-
dc.date.available2020-09-22T08:44:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationс.121-123uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8922-
dc.description.abstractПри реалізації завдань Болонського процессу увага переважної більшості представників вищої школи прикута до змін в організації навчального процесу за денною формою навчання. Але в Україні існує добре розвинута система заочної вищої освіти, за якою навчається не менше чверті загальної кількості студентів, тому завдання адаптації цієї форми навчання до цілей Болонського процесу є актуальним практично для всіх вищих навчальних закладів України.uk_UA
dc.publisherУправління якістю підготовки фахівців, 2020р.uk_UA
dc.subjectдистаційне навчанняuk_UA
dc.subjectвища школаuk_UA
dc.titleПроблеми організації дистанційного навчального процесу у вищій школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.