Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8922
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білега, О.В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-22T08:44:54Z | - |
dc.date.available | 2020-09-22T08:44:54Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | с.121-123 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8922 | - |
dc.description.abstract | При реалізації завдань Болонського процессу увага переважної більшості представників вищої школи прикута до змін в організації навчального процесу за денною формою навчання. Але в Україні існує добре розвинута система заочної вищої освіти, за якою навчається не менше чверті загальної кількості студентів, тому завдання адаптації цієї форми навчання до цілей Болонського процесу є актуальним практично для всіх вищих навчальних закладів України. | uk_UA |
dc.publisher | Управління якістю підготовки фахівців, 2020р. | uk_UA |
dc.subject | дистаційне навчання | uk_UA |
dc.subject | вища школа | uk_UA |
dc.title | Проблеми організації дистанційного навчального процесу у вищій школі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2020р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Проблеми організації дистанційного навчального процесу у вищій школі.pdf | 433,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.