Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8956
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОгороднійчук, І.А.-
dc.date.accessioned2020-10-02T11:27:35Z-
dc.date.available2020-10-02T11:27:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationс.190uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8956-
dc.description.abstractАктуальність теми зумовлена назрілою потребою сучасної інженерної освіти у комплексному реформуванні змісту інженерної освіти та переосмисленні її результатів у контексті сучасних суспільних очікувань, потреб і тенденцій розвитку суспільства. Процес формування правової культури студентів – майбутніх інженерів – припускає вибір оптимальних форм, методів і прийомів педагогічної діяльності.uk_UA
dc.publisherУправління якістю підготовки фахівців, 2020р.uk_UA
dc.subjectінженерна освітаuk_UA
dc.subjectгуманітарний циклuk_UA
dc.titleДисципліни гуманітарного циклу у контексті інженерної освітиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дисципліни гуманітарного циклу у контексті інженерної освіти.pdf363,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.