Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9073
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШиряєва, Н.Ю.-
dc.contributor.authorКовальська, Н.Ю.-
dc.date.accessioned2020-12-29T08:23:33Z-
dc.date.available2020-12-29T08:23:33Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9073-
dc.description.abstractЩорічно зростаюча ціна залучення, велика кількість реклами і посилення конкуренції призводять до вигорання стандартних інструментів: вкладаючи в них все більше грошей, компанії отримують все менше цільової аудиторії. На ринку нерухомості ситуація нічим не відрізняється від загальних трендів. Одним з напрямків є цифрова екосистема як інструмент, який допомагає вирішити ці завдання, в тому числі і для девелопера.uk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectбудівельна галузьuk_UA
dc.titleДевелоперський менеджмент операцій з нерухомістю в будівельній галузіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:УП 2020р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2_Ширяєва.pdfСтаття291,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.