Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9191
Название: | The game as a perception format for a competitive environment between students |
Авторы: | Bykova, S. Verjbickaia, P. |
Ключевые слова: | students creative and cognitive abilities |
Дата публикации: | 2021 |
Издательство: | УЯПФ 2021р. |
Библиографическое описание: | с.90 |
Краткий осмотр (реферат): | Currently, in order to expand the range of opportunities for creative and cognitive abilities of students, it is necessary to change the format of perception of the goal and reality as such. To do this, you can turn to the game as a format that creates an interesting and competitive environment for the student. Games are a specific space-time format with some settings within which the action takes place. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9191 |
Располагается в коллекциях: | 2021р. |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
The game as a perception format for a competitive environment between students.pdf | 445,99 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.