Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9191
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorBykova, S.-
dc.contributor.authorVerjbickaia, P.-
dc.date.accessioned2021-06-01T08:34:54Z-
dc.date.available2021-06-01T08:34:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationс.90uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9191-
dc.description.abstractCurrently, in order to expand the range of opportunities for creative and cognitive abilities of students, it is necessary to change the format of perception of the goal and reality as such. To do this, you can turn to the game as a format that creates an interesting and competitive environment for the student. Games are a specific space-time format with some settings within which the action takes place.uk_UA
dc.publisherУЯПФ 2021р.uk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectcreative and cognitive abilitiesuk_UA
dc.titleThe game as a perception format for a competitive environment between studentsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:2021р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The game as a perception format for a competitive environment between students.pdf445,99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.