Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9236
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мар'янко, Я.Г. | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-29T07:04:43Z | - |
dc.date.available | 2021-06-29T07:04:43Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | с.146-147 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9236 | - |
dc.description.abstract | У березні минулого року всі учні й студенти країни в одну мить стали ―заочниками‖. Тільки замість сесій – заняття в ZOOM, Google Meet, тестування на різних навчальних платформах, відправка фото виконаних завдань в Viber або Telegram, телефонні консультації з викладачами. Чи можна все це назвати ―дистанційним навчанням‖? | uk_UA |
dc.publisher | УЯПФ 2021р. | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | плюси та мінуси | uk_UA |
dc.title | Плюси та мінуси дистанційного навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | 2021р. |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Плюси та мінуси дистанційного навчання.pdf | 395,98 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.