Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9240
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТокарь, В.О.-
dc.contributor.authorПогорелов, О.А.-
dc.date.accessioned2021-06-29T07:34:36Z-
dc.date.accessioned2021-06-29T07:34:47Z-
dc.date.available2021-06-29T07:34:36Z-
dc.date.available2021-06-29T07:34:47Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationс.77-78uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9240-
dc.description.abstractАрхітектура і об'єкти її середовища пройшли стадії формування разом з процесом еволюції людства. Вони, продукти людської праці подібні живому організму, який зароджується, існує і зазнає змін в структурі своїх форм. Мета архітектора в передбаченні потрібного напрямку розвитку і своєчасному підключенні до цього динамічного прогресу заходів підтримки об‘єктів будівництва.uk_UA
dc.publisherУЯПФ 2021р.uk_UA
dc.subjectархітектурне проектуванняuk_UA
dc.subjectзавданняuk_UA
dc.titleПро реальності завдань в навчальному архітектурному проектуванніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2021р.
2021р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Про реальності завдань в навчальному архітектурному проектуванні.pdf396,56 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.