Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9246
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДмитренко, М.П.-
dc.contributor.authorМаковецька, О.О.-
dc.date.accessioned2021-06-29T09:32:50Z-
dc.date.available2021-06-29T09:32:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationс.118-119uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9246-
dc.description.abstractНині у світі накопичен значний досвід у реалізації систем дистанційної освіти. У США у системі даної освіти навчається близько одного мільйона осіб. Дистанційна освіта розвивається й в інших регіонах світу. Як приклади можна навести Китайський телеуніверситет (Китай), Національний відкритий університет ім. Індіри Ганді (Індія), Університет ПайнамНоор (Іран), Корейський національний відкритий університет (Корея), Університет Південної Африки та інші.uk_UA
dc.publisherУЯПФ 2021р.uk_UA
dc.subjectлабораторні заняттяuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectорганізаціяuk_UA
dc.subjectпроблемиuk_UA
dc.titleПроблеми організації проведення лабораторних занять в умовах дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2021р.



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.