Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9268
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШиряєва, Н.Ю.-
dc.contributor.authorТелічко, Н.А.-
dc.contributor.authorКамбур, О.Л.-
dc.date.accessioned2021-07-09T09:29:30Z-
dc.date.available2021-07-09T09:29:30Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9268-
dc.description.abstractНа прикладі Moodle у тезах коротко описано ресурсне - інформаційне забезпечення освітнього процесу, синхронізація компетентностей і освітніх компонент під час створення індивідуальних траєкторій здобувачів.uk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.titleФункціональність Moodle в освітньому процесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6_Ширяева копия.pdfСтаття262,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.