Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10005
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБондаренко, А.Є.-
dc.contributor.authorМісько, Є.М.-
dc.contributor.authorЛеоненко, О.С.-
dc.date.accessioned2022-12-21T09:31:41Z-
dc.date.available2022-12-21T09:31:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10005-
dc.description.abstractПри досліджені пасивної стабілізації прямолінійного руху колісного транспортного засобу (автомобіля.літака), в умовах постійного зовнішнього силового збурення, взаємодія шин з опорною площиною описується деякою довільною залежністю бічних сил від кута ковзання.uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries22;с.218-
dc.subjectстабілізація прямолінійного рухуuk_UA
dc.subjectколісний транспортний засібuk_UA
dc.subjectзовнішнє силове збуренняuk_UA
dc.subjectкут ковзанняuk_UA
dc.titleПро стабілізований прямолінійний рух колісних транспортних засобів.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Про стабілізований прямолінійний рух.pdf369,25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.