Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10196
Назва: До проблеми формуванняпрофесіоналізму: авторський підхід до процесу мистецького навчання
Автори: Горбенко, А.О.
Ключові слова: формування професіоналізму
авторський підхід
мистецьке навчання
педагогічні технології
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: 23;с.79-80
Короткий огляд (реферат): В дослідженнях проблем освіти, незважаючи на роки їх виявлення, загальним є наступні уявлення та характеристики педагогічної технології: педагогічна технологія - це синтез здобутків педагогічної науки й практики, поєднання елементів традиційного минулого досвіду та передових досягнень;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10196
Розташовується у зібраннях:2023р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
До проблеми формування професіоналізму.pdf550,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.