Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10212
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСеменова, С.В.-
dc.contributor.authorКолесников, А.В.-
dc.date.accessioned2023-05-24T11:30:41Z-
dc.date.available2023-05-24T11:30:41Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10212-
dc.description.abstractОдним з головних питань організації освітнього процесу в закладі вищої освіти (ЗВО) інженерного напрямку є виділення кругу ідей і понять,що відіграють роль домінанти. Домінантні ідеї є центрами, навколо яких зорганізуються основні системні процеси і, одночасно, містять, іноді у скороченій формі, основні правила побудови системи в цілому.uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries23;с138-139-
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectметодологічна домінантаuk_UA
dc.subjectінженерна вища освітаuk_UA
dc.titleМоделювання та оптимізація як методологічна домінанта інженерної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2023р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Моделювання та оптимізація як методологічна.pdf550,67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.