Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10212
Назва: Моделювання та оптимізація як методологічна домінанта інженерної освіти
Автори: Семенова, С.В.
Колесников, А.В.
Ключові слова: моделювання
оптимізація
методологічна домінанта
інженерна вища освіта
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: 23;с138-139
Короткий огляд (реферат): Одним з головних питань організації освітнього процесу в закладі вищої освіти (ЗВО) інженерного напрямку є виділення кругу ідей і понять,що відіграють роль домінанти. Домінантні ідеї є центрами, навколо яких зорганізуються основні системні процеси і, одночасно, містять, іноді у скороченій формі, основні правила побудови системи в цілому.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10212
Розташовується у зібраннях:2023р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Моделювання та оптимізація як методологічна.pdf550,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.