Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10236
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТюрікова, О.М.-
dc.date.accessioned2023-05-29T10:49:39Z-
dc.date.available2023-05-29T10:49:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10236-
dc.description.abstractПрофесійна підготовка в царині архітектури вимагає діалогічності, постійного зворотнього зв'язку, взаємодії викладача та студента, індивідуального підходу. В сучасних умовах реалізація цих вимог майже неможлива.Тому актуальним є пошук шляхів підвищення ефективності навчального проектування.uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries23;с.149-151-
dc.subjectпідвищення ефективності навчанняuk_UA
dc.subjectархітектурне проектуванняuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка студентівuk_UA
dc.subjectметодика інтенсифікації,оптимізаціїuk_UA
dc.titleПроблеми підвищення ефективності процесу навчального архітектурного проектуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2023р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Проблеми підвищенняефективності.pdf578,96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.