Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10236
Назва: Проблеми підвищення ефективності процесу навчального архітектурного проектування
Автори: Тюрікова, О.М.
Ключові слова: підвищення ефективності навчання
архітектурне проектування
професійна підготовка студентів
методика інтенсифікації,оптимізації
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: 23;с.149-151
Короткий огляд (реферат): Професійна підготовка в царині архітектури вимагає діалогічності, постійного зворотнього зв'язку, взаємодії викладача та студента, індивідуального підходу. В сучасних умовах реалізація цих вимог майже неможлива.Тому актуальним є пошук шляхів підвищення ефективності навчального проектування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10236
Розташовується у зібраннях:2023р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблеми підвищенняефективності.pdf578,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.