Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10752
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГоробенко, А.О.-
dc.date.accessioned2024-05-16T10:13:23Z-
dc.date.available2024-05-16T10:13:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10752-
dc.description.abstractАктуальність дослідження. На сьогодні особлива увага до парадигми образотворчого навчання, яке переосмислюються в контексті гуманістичної особистісно-орієнтованої освіти та одночасно виявляє, на основі уваги до професіоналізації, проблематику інтегрованого навчання, що має значний потенціал для оптимізації навчального ...uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries;111-113-
dc.subjectактуальність дослідженняuk_UA
dc.subjectпарадигма образотворчого навчанняuk_UA
dc.subjectособистісно-орієнтована освітаuk_UA
dc.subjectпрофесійно-художня діяльністьuk_UA
dc.titleКонцептуальні засади образотворчого навчання: формування художньо-творчого потенціалу студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:УЯПФ 2024р

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Концептуальні засади образотворчого навч....pdf545,89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.