Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10752
Назва: | Концептуальні засади образотворчого навчання: формування художньо-творчого потенціалу студентів |
Автори: | Горобенко, А.О. |
Ключові слова: | актуальність дослідження парадигма образотворчого навчання особистісно-орієнтована освіта професійно-художня діяльність |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеса, ОДАБА |
Серія/номер: | ;111-113 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність дослідження. На сьогодні особлива увага до парадигми образотворчого навчання, яке переосмислюються в контексті гуманістичної особистісно-орієнтованої освіти та одночасно виявляє, на основі уваги до професіоналізації, проблематику інтегрованого навчання, що має значний потенціал для оптимізації навчального ... |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10752 |
Розташовується у зібраннях: | УЯПФ 2024р |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Концептуальні засади образотворчого навч....pdf | 545,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.