Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10752
Назва: Концептуальні засади образотворчого навчання: формування художньо-творчого потенціалу студентів
Автори: Горобенко, А.О.
Ключові слова: актуальність дослідження
парадигма образотворчого навчання
особистісно-орієнтована освіта
професійно-художня діяльність
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: ;111-113
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження. На сьогодні особлива увага до парадигми образотворчого навчання, яке переосмислюються в контексті гуманістичної особистісно-орієнтованої освіти та одночасно виявляє, на основі уваги до професіоналізації, проблематику інтегрованого навчання, що має значний потенціал для оптимізації навчального ...
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10752
Розташовується у зібраннях:УЯПФ 2024р

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Концептуальні засади образотворчого навч....pdf545,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.