Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10813
Назва: Фактори зниження ефективності дистанційного навчання
Автори: Серьогіна, Н.В.
Ободовський, Ю.В.
Ключові слова: дистанційне навчання
розвиток та адаптація освіти
самодисципліна та відповідальність
новітні технології
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: ;195-196
Короткий огляд (реферат): Виконати соціальне замовлення суспільства через збільшення асигнувань на освіту, збільшення кількості навчальних закладів та іншми традиційними способами не в змозі навіть заможні країни. Тому поява дистанційної освіти не випадкова,це законо- мірний етап розвитку та адаптації освіти до сучасних умов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10813
Розташовується у зібраннях:УЯПФ 2024р

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фактори зниження ефективності дистанційн....pdf519,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.