Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10846
Назва: Дистанційна форма навчання у вищій інженерній освіті: особливості, виклики, алгоритми
Автори: Рубцова, Ю.О.
Котикова, М.В.
Ключові слова: дистанційне навчання
функціонування освітнього процесу
реформування освітньої системи
науково-педагогічні працівники
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: ;155-156
Короткий огляд (реферат): До 2020 року дистанційне навчання формувалося окремою, камерною формою, зазвичай, для дорослих людей або здобувачів освіти, які прагнули поглибити та покращити свої знання й уміння у певній галузі освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10846
Розташовується у зібраннях:УЯПФ 2024р

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дистанційна форма навчання у вищій інж....pdf475,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.