Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1101
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОкландер, Т.О.-
dc.date.accessioned2017-02-14T19:54:14Z-
dc.date.available2017-02-14T19:54:14Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1101-
dc.description.abstractРассмотрены основы маркетинга в строительной отрасли. Выявлены особенности строительного производства. Изложена специфика маркетинга в сфере капитального строительства. Уточнен комплекс маркетинга строительства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстроительствоuk_UA
dc.subjectстроительный рынокuk_UA
dc.titleОсобенности маркетинга в строительствеuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ОДАБА №18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Окландер Т.О. Особенности маркетинга в строительстве.pdfОсновная статья3,42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.