Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1101
Назва: Особенности маркетинга в строительстве
Автори: Окландер, Т.О.
Ключові слова: маркетинг
строительство
строительный рынок
Дата публікації: 2005
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены основы маркетинга в строительной отрасли. Выявлены особенности строительного производства. Изложена специфика маркетинга в сфере капитального строительства. Уточнен комплекс маркетинга строительства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1101
Розташовується у зібраннях:Вісник ОДАБА №18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Окландер Т.О. Особенности маркетинга в строительстве.pdfОсновная статья3,42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.