Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11102
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРибачук, О.А.-
dc.contributor.authorАжаман, І.А.-
dc.date.accessioned2025-01-02T09:41:31Z-
dc.date.available2025-01-02T09:41:31Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11102-
dc.description.abstractІснування будь-якої організації має на меті виконання конкретних задач, створення продукту та задоволення потреб. Це складний процес, який вимагає створення ідей, планування, впровадження ідей та дотримання планів. Це є кінцевим етапом робочого циклу організації, після якого запускаються новий,uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries24;576-581-
dc.subjectсутність стратегій підприємствuk_UA
dc.subjectвпровадження ідейuk_UA
dc.subjectдотримання планівuk_UA
dc.subjectконкуренція на ринкуuk_UA
dc.titleСутність стратегій підприємств та їх складовіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:УП 2024р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сутність стратегій підприємств та їх складові.pdf434,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.