Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11102
Назва: Сутність стратегій підприємств та їх складові
Автори: Рибачук, О.А.
Ажаман, І.А.
Ключові слова: сутність стратегій підприємств
впровадження ідей
дотримання планів
конкуренція на ринку
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: 24;576-581
Короткий огляд (реферат): Існування будь-якої організації має на меті виконання конкретних задач, створення продукту та задоволення потреб. Це складний процес, який вимагає створення ідей, планування, впровадження ідей та дотримання планів. Це є кінцевим етапом робочого циклу організації, після якого запускаються новий,
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11102
Розташовується у зібраннях:УП 2024р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сутність стратегій підприємств та їх складові.pdf434,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.