Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1634
Назва: Маркетинговый потенциал в строительстве.
Автори: Денисова, С.С.
Билега, Е.В.
Ключові слова: маркетинг
потенциал
строительство
производство
экономика
потенциал
Дата публікації: 2006
Короткий огляд (реферат): Изложена сущность маркетингового, производственно-экономического потенциалов предприятия. Предложены мероприятия, а также раскрыты этапы технологии повышения маркетингового потенциала предприятия.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1634
Розташовується у зібраннях:Вісник ОДАБА №24

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Денисова С. С., Билега Е. В. Маркетинговый потенциал в строительстве.pdfОсновная статья4,42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.