Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1763
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСахацький, М.П.-
dc.contributor.authorЗапша, Г.М.-
dc.contributor.authorБелевят, О.А.-
dc.date.accessioned2017-04-05T07:25:21Z-
dc.date.available2017-04-05T07:25:21Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1763-
dc.description.abstractВ статті обгрунтовується об'єктивний характер посилення уваги до питань безпеки праці в умовах становлення ринкової економіки. Наводяться виробничі функції, типові завдання діяльності та уміння фахівців з маркетингу, якими повинні володіти маркетологи різних освітньо-кваліфікаційних рівнів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectбезпекаuk_UA
dc.subjectпрацяuk_UA
dc.subjectзабезпеченняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleБезпека праці в контексті кадрового забезпечення маркетингу.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ОДАБА №24

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сахацький М. П., Запша Г. М., Белевят О. А. Безпека п.pdfОсновна стаття3,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.