Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1763
Назва: Безпека праці в контексті кадрового забезпечення маркетингу.
Автори: Сахацький, М.П.
Запша, Г.М.
Белевят, О.А.
Ключові слова: безпека
праця
забезпечення
маркетинг
Дата публікації: 2006
Короткий огляд (реферат): В статті обгрунтовується об'єктивний характер посилення уваги до питань безпеки праці в умовах становлення ринкової економіки. Наводяться виробничі функції, типові завдання діяльності та уміння фахівців з маркетингу, якими повинні володіти маркетологи різних освітньо-кваліфікаційних рівнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1763
Розташовується у зібраннях:Вісник ОДАБА №24

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сахацький М. П., Запша Г. М., Белевят О. А. Безпека п.pdfОсновна стаття3,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.