Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2477
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКарюк, А.М.-
dc.contributor.authorЛитвиненко, Т.П.-
dc.contributor.authorТимошевський, В.В.-
dc.date.accessioned2017-07-03T07:27:57Z-
dc.date.available2017-07-03T07:27:57Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2477-
dc.description.abstractЗа розробленою імовірнісною методикою, яка враховує результати метеорологічних спостережень за температурою поверхні ґрунту, впливом сонячної радіації, а також за температурами крихкості та розм'якшення дорожніх бітумів, встановлено, що кількість небезпечно спекотних днів є практично незмінна по території Одеської області, а кількість холодних днів систематично зростає з півдня на північ області. Тривалість потенційно небезпечних періодів істотно знижується при використанні бітумів, модифікованих полімерами. Виявлені тривалості дії температур, небезпечних для дорожнього одягу, дозволять обґрунтовано планувати вантажні перевезення з метою збереження нормального технічного стану автомобільних доріг.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectавтомобільна дорогаuk_UA
dc.subjectтемпературний режим експлуатації дорожнього одягуuk_UA
dc.subjectрозм'якшення та крихке руйнування асфальтобетонуuk_UA
dc.titleПрогнозування температурного режиму поверхні автомобільних доріг на території Одеської областіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Вісник ОДАБА №64



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.