Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2750
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБондар, О.В.-
dc.date.accessioned2017-07-25T06:50:07Z-
dc.date.available2017-07-25T06:50:07Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2750-
dc.description.abstractВ данній статті представлено дослідження системи критеріїв оцінки вибору типу інженерно-планувального рішення перетинів міських магістральних вулиць з кільцевим рухом транспорту, також наводяться переваги влаштування такого типу перетину. Проаналізховані різні підходи до визначення пропускної здатності кільцевих перетинів та визначено область доцільного використання перетинів міських магістральних вулиць з кільцевим рухом транспорту. Визначено, що розмір середньої затримки транспорних засобів значно впливає на режим руху на кільцевих перетинах. Також наводяться класифікація рівнів обслуговування (зручності руху) перетинів міських магістральних вулиць з кільцевим рухом транспорту в залежності від значення середньої затримки транспорту.uk_UA
dc.subjectперетини міських магістральних вулицьuk_UA
dc.subjectкільцеві перетиниuk_UA
dc.subjectінженерно-планувальне рішенняuk_UA
dc.subjectкритерії оцінкиuk_UA
dc.titleКритерії оцінювання інженерно-планувальних рішень перетинів міських магістральних вулиць з кільцевим рухом транспортуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:Вісник ОДАБА №65



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.