Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2750
Назва: | Критерії оцінювання інженерно-планувальних рішень перетинів міських магістральних вулиць з кільцевим рухом транспорту |
Автори: | Бондар, О.В. |
Ключові слова: | перетини міських магістральних вулиць кільцеві перетини інженерно-планувальне рішення критерії оцінки |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | В данній статті представлено дослідження системи критеріїв оцінки вибору типу інженерно-планувального рішення перетинів міських магістральних вулиць з кільцевим рухом транспорту, також наводяться переваги влаштування такого типу перетину. Проаналізховані різні підходи до визначення пропускної здатності кільцевих перетинів та визначено область доцільного використання перетинів міських магістральних вулиць з кільцевим рухом транспорту. Визначено, що розмір середньої затримки транспорних засобів значно впливає на режим руху на кільцевих перетинах. Також наводяться класифікація рівнів обслуговування (зручності руху) перетинів міських магістральних вулиць з кільцевим рухом транспорту в залежності від значення середньої затримки транспорту. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2750 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник ОДАБА №65 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бондар О.В.Критерії оцінювання інженерно-планувальних рішень перетинів міських магістральних вулиць з кільцевим рухом транспорту.pdf | основна стаття | 1,53 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.