Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2815
Назва: Виконання деяких маркетингових завдань на ринку будівельної продукції
Автори: Токарева, Т.І.
Драченко, І.В.
Ключові слова: маркетингові завдання
ринок будівельної продукції
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): Розглядаються особливості виконання деяких маркетингових завдань на ринку будівельної продукції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2815
Розташовується у зібраннях:2012р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВИКОНАННЯ ДЕЯКИХ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАВДАНЬ НА РИНКУ БУДІВЕЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ.pdfОсновна стаття160,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.