Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2823
Назва: Інтернет-реклама як ефективний засіб просування туристичних послуг
Автори: Токар, І.М.
Ключові слова: інтернет-реклама
туристичні послуги
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): В статті розглядаються особливості Інтернет-реклами як ефективного засобу просування туристичних послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2823
Розташовується у зібраннях:2012р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМА ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ.pdfОсновная статья154,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.