Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2863
Назва: Компоненти маркетингової діяльності будівельних підприємств
Автори: Селезньова, О.О.
Ключові слова: маркетингова діяльність
будівельні підприємства
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): В статті розкриваються характерні риси компонентів маркетингової діяльності будівельних підприємств та їх складників з урахуванням особливостей галузі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2863
Розташовується у зібраннях:2014р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КОМПОНЕНТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ _.pdfОсновна стаття185,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.