Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2865
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПетренко, К.О.-
dc.contributor.authorАжаман, І.А.-
dc.date.accessioned2017-08-01T10:56:27Z-
dc.date.available2017-08-01T10:56:27Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2865-
dc.description.abstractУ статті розглядають сучасні підходи до поняття «маркетинг персоналу» . Його існування зумовлене необхідністю адекватно реагувати на сучасні зміни на ринку праці , прогнозувати перспективні потреби організації в людських ресурсах , розробляти програми залучення , набору та найму кваліфікованих працівниківuk_UA
dc.subjectмаркетинг персоналуuk_UA
dc.subjectуправління персоналомuk_UA
dc.titleМаркетинг персоналуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2014р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МАРКЕТИНГ ПЕРСОНАЛУ.pdfОсновна стаття156,82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.