Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2865
Назва: Маркетинг персоналу
Автори: Петренко, К.О.
Ажаман, І.А.
Ключові слова: маркетинг персоналу
управління персоналом
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): У статті розглядають сучасні підходи до поняття «маркетинг персоналу» . Його існування зумовлене необхідністю адекватно реагувати на сучасні зміни на ринку праці , прогнозувати перспективні потреби організації в людських ресурсах , розробляти програми залучення , набору та найму кваліфікованих працівників
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2865
Розташовується у зібраннях:2014р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГ ПЕРСОНАЛУ.pdfОсновна стаття156,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.