Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2873
Назва: Особливості маркетингу аграрної сфери
Автори: Гронська, М.В.
Ключові слова: агромаркетинг
маркетингова діяльність
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): В статті висвітлено сутність та особливості маркетингової діяльності в аграрному секторі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2873
Розташовується у зібраннях:2014р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ АГРАРНОЇ СФЕРИ..pdfОсновна стаття164,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.