Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2875
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМельничук, О.І.-
dc.contributor.authorПодгорна, І.І.-
dc.date.accessioned2017-08-08T11:57:09Z-
dc.date.available2017-08-08T11:57:09Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2875-
dc.description.abstractВ статті розкриваються особливості формування системи управління збутом на підприємстві,визначаються завдання та функції відділу маркетингу; розглядаються форми організування збутової діяльності.uk_UA
dc.subjectсистема управлінняuk_UA
dc.subjectзбутзбутова діяльність підприємстваuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.titleОсобливості формування системи управління збутом на підприємствіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2014р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ CИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ.pdfОсновна стаття174,02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.