Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2875
Назва: Особливості формування системи управління збутом на підприємстві
Автори: Мельничук, О.І.
Подгорна, І.І.
Ключові слова: система управління
збутзбутова діяльність підприємства
підприємство
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): В статті розкриваються особливості формування системи управління збутом на підприємстві,визначаються завдання та функції відділу маркетингу; розглядаються форми організування збутової діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2875
Розташовується у зібраннях:2014р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ CИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ.pdfОсновна стаття174,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.