Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2876
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБородюк, А.Ю.-
dc.contributor.authorШиряєва, Н.Ю.-
dc.date.accessioned2017-08-08T11:58:53Z-
dc.date.available2017-08-08T11:58:53Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2876-
dc.description.abstractРозглянуто методичні підходи щодо оцінювання ефективності комунікаційної діяльності будівельного підприємства, визначено етапи оцінювання ефективності комунікаційної діяльності.uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.titleОцінювання ефективності комунікаційної діяльності будівельного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2014р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БУДІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА.pdfОсновна стаття176,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.