Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2876
Назва: Оцінювання ефективності комунікаційної діяльності будівельного підприємства
Автори: Бородюк, А.Ю.
Ширяєва, Н.Ю.
Ключові слова: маркетинг
комунікації
ефективність
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Розглянуто методичні підходи щодо оцінювання ефективності комунікаційної діяльності будівельного підприємства, визначено етапи оцінювання ефективності комунікаційної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2876
Розташовується у зібраннях:2014р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БУДІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА.pdfОсновна стаття176,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.