Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2877
Назва: Практичні аспекти використання внутрішнього маркетингу в удосконаленні управлінні персоналом підприємства
Автори: Лук'янчук, М.О.
Ажаман, І.А.
Ключові слова: плинність кадрів
внутрішній маркетинг
атестація підлеглих
лояльність персоналу
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): В статі визначаються способи зниження плинності кадрів шляхом включення в перелік функцій відділу управляння персоналом елементів внутрішнього маркетингу, як методу покращення соціально-трудових відносин у колективі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2877
Розташовується у зібраннях:2014р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ...PDFОсновна стаття184,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.