Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2897
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШиряєва, Н.Ю.-
dc.date.accessioned2017-08-08T14:32:28Z-
dc.date.available2017-08-08T14:32:28Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2897-
dc.description.abstractАналізується важливість сприйняття маркетингової філософії всім персоналом та розкриваються чинники, що впливають на реальність позитивного зв’язку маркетингової діяльності та конгруентної філософії ІСО в будівельних бізнес-організаціях.uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectстандартuk_UA
dc.subjectбізнес-процесuk_UA
dc.titleМаркетинг в стандартах якості будівельної бізнес-організаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2015р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МАРКЕТИНГ В СТАНДАРТАХ ЯКОСТІ БУДІВЕЛЬНОЇ БІЗНЕС-ОРГАНІЗАЦІЇ.pdfОсновна стаття158,1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.