Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2897
Title: Маркетинг в стандартах якості будівельної бізнес-організації
Authors: Ширяєва, Н.Ю.
Keywords: маркетинг
якість
стандарт
бізнес-процес
Issue Date: 2015
Abstract: Аналізується важливість сприйняття маркетингової філософії всім персоналом та розкриваються чинники, що впливають на реальність позитивного зв’язку маркетингової діяльності та конгруентної філософії ІСО в будівельних бізнес-організаціях.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2897
Appears in Collections:2015р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МАРКЕТИНГ В СТАНДАРТАХ ЯКОСТІ БУДІВЕЛЬНОЇ БІЗНЕС-ОРГАНІЗАЦІЇ.pdfОсновна стаття158,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.