Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2900
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСахацький, М.П.-
dc.contributor.authorЗапша, Г.М.-
dc.date.accessioned2017-08-08T14:37:29Z-
dc.date.available2017-08-08T14:37:29Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2900-
dc.description.abstractВ статті висвітлені основні маркетингові ризики, що постають перед аграрними суб’єктами господарювання, які, згідно вимог ринкової економіки, орієнтуються на постійне оновлення товарного асортименту.uk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectнововведенняuk_UA
dc.subjectжиттєвий цикл товаруuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.titleМаркетингові ризики товарних нововведень сільськогосподарських підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2015р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МАРКЕТИНГОВІ РИЗИКИ ТОВАРНИХ НОВОВВЕДЕНЬ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ.pdfОсновна стаття186,11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.