Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2900
Назва: Маркетингові ризики товарних нововведень сільськогосподарських підприємств
Автори: Сахацький, М.П.
Запша, Г.М.
Ключові слова: товар
нововведення
життєвий цикл товару
ринок
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): В статті висвітлені основні маркетингові ризики, що постають перед аграрними суб’єктами господарювання, які, згідно вимог ринкової економіки, орієнтуються на постійне оновлення товарного асортименту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2900
Розташовується у зібраннях:2015р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГОВІ РИЗИКИ ТОВАРНИХ НОВОВВЕДЕНЬ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ.pdfОсновна стаття186,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.