Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2911
Назва: Тенденції розвитку маркетингових комунікацій будівельних підприємств
Автори: Селезньова, О.О.
Ключові слова: маркетингові комунікації
маркетингова діяльність
будівельне підприємство
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються тенденції розвитку маркетингових комунікацій будівельних підприємств України, використання яких спроможне посилити ринкові позиції суб’єктів господарювання будівельної галузі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2911
Розташовується у зібраннях:2015р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ .pdfОсновна стаття179,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.