Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2915
Назва: Якість проектного маркетинга в CRM-системі будівничої бізнес-організації
Автори: Карнаушенко, А.Ю.
Ширяєва, Н.Ю.
Ключові слова: СRM
клиентоорієнтованість
маркетинг
стратегія
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано вплив CRM системи на діяльність будівничої організації та бізнес-процесів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2915
Розташовується у зібраннях:2015р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЯКІСТЬ ПРОЕКТНОГО МАРКЕТИНГА В СRМ-СИСТЕМІ БУДІВНИЧОЇ БІЗНЕС–ОРГАНІЗАЦІЇ.pdfОсновна стаття182,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.