Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3673
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШиряєва, Н.Ю.-
dc.date.accessioned2017-11-16T07:35:16Z-
dc.date.available2017-11-16T07:35:16Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3673-
dc.description.abstractАналізуються завдання, які повинні бути враховані для активізації процесу маркетингової діяльності при розробленні системи управління якістю в будівельних проектно-орієнтованих організаціях.uk_UA
dc.publisherУправління проектами: стан та перспективи: Матеріали ХХ міжнародної науково-практичної конференції, Миколаїв: Миколаївський національний університет кораблебудування, 16-19 вересняuk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.337-340-
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпроектний менеджментuk_UA
dc.titleЯкість маркетингової діяльності в будівельних проектно-орієнтованих організаціяхuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Якість маркетингової діяльності в будівельних проектно-орієнтованих компаніях.pdfОсновна стаття159,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.