Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3673
Назва: Якість маркетингової діяльності в будівельних проектно-орієнтованих організаціях
Автори: Ширяєва, Н.Ю.
Ключові слова: якість
маркетинг
проектний менеджмент
Дата публікації: 2014
Видавництво: Управління проектами: стан та перспективи: Матеріали ХХ міжнародної науково-практичної конференції, Миколаїв: Миколаївський національний університет кораблебудування, 16-19 вересня
Серія/номер: ;с.337-340
Короткий огляд (реферат): Аналізуються завдання, які повинні бути враховані для активізації процесу маркетингової діяльності при розробленні системи управління якістю в будівельних проектно-орієнтованих організаціях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3673
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Якість маркетингової діяльності в будівельних проектно-орієнтованих компаніях.pdfОсновна стаття159,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.